martes, 24 de marzo de 2009

Buscaré energía...

A veces hay emociones que dejan una sensación de vacío y mucha desgana.
No puedo decir que esté triste, ni que esté desolada… es una sensación de… para que…
Pero como no me gusta sentirme así… buscaré en mis ilusiones, en mis adentros, entre los que quiero … y seguro que dentro de nada ya estaré activa… planificando y ejecutando ideas que me caldeen el alma.
Aprovecharé el sol que calienta al mediodía para cargarme de energía… pisaré firme y buscaré en los planes inmediatos quehaceres que alimenten mi sonrisa…
El hecho de que me haya puesto a escribir ya ha liberado apatía… y he decido que saldré a la calle y me seguiré impregnando de holas y hasta luegos… estoy segura que volveré con ganas de quererme un poco…

4 comentarios:

LighThouseMan dijo...

Hola Sabeliña, Deica logo
Croack..Croack..Croack..."TIEMPO"
Bicos desde a outra beira.

Anónimo dijo...

dende Lugo (bueno ahorita dende Coruña que hoxe traballo de tarde tamén)...
...MANDOCHE TODA A ENERXÍA POSIBLE!!!...
...GUAPA, GUAPA E MÁIS QUE GUAPA!!!!
ainda que...que vas falar ti, de enerxía, tí tita, que eres, eres...
...eres como unha central termica, sempre dandonos calor,
... como unha central hidroelectrica, sempre dandonos luz,
...como unha central nuclear, "contaminandonos" coa túa loucura e forza,
...coma un aeroxenerador, dandonos folgos cando máis os necesitamos,

...porfavor tita non nos fales de enerxía!!!
GUAPA, GUAPA E MÁIS QUE GUAPA!!!

Fdo: SoBrInUs "ENERGIZER"

AloneLuin dijo...

Una buena idea, la energía solar, ya es energía a fin de cuentas.

Algunos días amanecen un poco así, pero solo hay que dejarlos pasar, y la energía que se recarga durante el sueño de la noche quizás traiga nuevas ilusiones al día siguiente.

Ahí te van mis radiaciones de energía, espero las recibas.

Salu2

Anónimo dijo...

Que non me entere eu que a ti che falta enerxia, a onde imos chegar....non pode ser que sexas a que sempre reparte enerxía e ahora estés faltosa.

Moitos bicos e moita enerxia dende Vigo. Xa pasarei a darche uns coscorróns e uns tiróns de orellas para que collas impulso e tires para adiante como tí sabes.